خدا و آرایشگر.
عاشقان خدا(سرعین)
عاشقان خدا(سرعین)
یک شنبه 4 تير 1391برچسب:, :: 22:34 ::  نويسنده : هادی


مردی برای اصلاح سر و صورتش به آرایشگاه رفت در بین کار گفت و گوی جالبی بین آنها در گرفت.
آنها در مورد مطالب مختلفی صحبت کردندوقتی به موضوع خدا رسید
آرایشگر گفت: من باور نمی کنم که خدا وجود دارد.
مشتری پرسید: چرا باور نمی کنی؟
آرایشگر جواب داد: کافیست به خیابان بروی تا ببینی چرا خدا وجود ندارد؟ شما به من بگو اگر خدا وجود داشت این همه مریض می شدند؟ بچه های بی سرپرست پیدا میشد؟ اگر خدا وجود داشت درد و رنجی وجود داشت؟ نمی توانم خدای مهربانی را تصور کنم که اجازه دهد این همه درد و رنج و جود داشته باشد.
مشتری لحظه ای فکر کرد اما جوابی نداد چون نمی خواست جر و بحث کند. آرایشگر کارش را تمام کرد و مشتری از مغازه بیرون رفت. به محض اینکه از مغازه بیرون آمد مردی را دید با موهای بلند و کثیف و به هم تابیده و ریش اصلاح نکرده ظاهرش کثیف و به هم ریخته بود.
مشتری برگشت و دوباره وارد آرایشگاه شد و به آرایشگر گفت:میدونی چیه! به نظر من آرایشگرها هم وجود ندارند.
آرایشگر گفت: چرا چنین حرفی میزنی؟ من اینجا هستم. من آرایشگرم. همین الان موهای تو را کوتاه کردم.
مشتری با اعتراض گفت: نه آرایشگرها وجود ندارند چون اگر وجود داشتند هیچکس مثل مردی که بیرون است با موهای بلند و کثیف و ریش اصلاح نکرده پیدا نمی شد.
آرایشگر گفت: نه بابا! آرایشگرها وجود دارند موضوع این است که مردم به ما مراجعه نمیکنند.
مشتری تاکید کرد: دقیقا نکته همین است. خدا وجود دارد. فقط مردم به او مراجعه نمیکنند و دنبالش نمی گردند.
برای همین است که این همه درد و رنج در دنیا وجود دارد.!




نظرات شما عزیزان:

رضا طوفان
ساعت15:40---4 مرداد 1391
سلام حاجی. چرا دیگه پیش ما نمیای؟!
نکنه قهری؟
پاشو بیا آپیدم


rana
ساعت0:42---15 تير 1391
سلام بزرگوار
ميلاد امام زمان رو بهت تبريك ميگم ،التماس دعا


هانیه
ساعت15:46---11 تير 1391
جوان ایرانی روزت مبارک
بیاین وبم فرصت شد


یگانه
ساعت9:46---11 تير 1391
سلام
از دامان لیلا گلى بر آمد / شبیه حضرت پیغمبر آمد

نور دل زینب اطهر آمد / لشکر کربلا را افسر آمد

ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مبارک باد


زر زري
ساعت2:10---11 تير 1391
پس نخوابم بهتره...چون قراره كابوس ببينم



شوخيدم...مرسي داداشي



شب خوش..خوب بخوابي حاجي


زر زري
ساعت1:16---11 تير 1391
به هيچ كس...حذفش كه كرده يه پسره اومده ورش داشته واسه خودش

زر زري
ساعت0:52---11 تير 1391
اي ولا...ايم مشتريه چه جواب باحالي به آرايشگره داده

پونه
ساعت16:22---10 تير 1391
زمستانی سرد کلاغ غذا نداشت تا جوجه هاشو سیر کنه گوشت بدنش خودشو میکند و میداد به جوجه هاش میخوردند.زمستان تمام شد و کلاغ مرد.اما بچه هاش نجات پیدا کردندو گفتند:اخی خوب شد مرد
راحت شدیم از این غذای تکراری


شرمنده دير كردم


حسین فرجی سرقین
ساعت11:32---10 تير 1391
سلام هادی جان
اگر می خواهی اعمالت مورد پسند خدا باشد، در سختیها از خودت بگذر، دیگران را قربانی نکن.


فاطمه
ساعت23:21---9 تير 1391
سلام خوبین؟؟؟
ممنون که سر زدید


یگانه
ساعت21:57---9 تير 1391
سلام
امیدوارم هر روزت بهتر از دیروز باشه
خدا به کسب وکارت برکت بدهایام به کام


یگانه
ساعت17:39---9 تير 1391
سلام حاج هادی حالا شمانیستی

در سه حالت میتونی برای “دیگران” مهم باشی :

۱٫خوشگل باشی

۲٫پولدار یا مشهور باشی

۳٫بمیری !


پرواز آسمانی
ساعت6:41---9 تير 1391
سلام بر شما یاور همیشگی....

با آخرین قسمت رمانم به روزم.

منتظر آمدنتون هستم و نظر یادتون نره.



raha
ساعت7:50---8 تير 1391
کاش کسی
به یک دل سیر گریه

دعوتم میکرد......

بی انکه بخواهد

بداند

چرا؟


rana
ساعت22:36---7 تير 1391
سلام هادي عزيز قصه يا حقيقتي زيبا بود
كم پيدايي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آراز
ساعت21:23---7 تير 1391
اگه در دل مردم ذره ای ایمان بخدا وجود داشت تو تعطیلات رحلت خردادماه قیمت هتل ها و اقامتگاه هارو چند ده برابر نمیدادند هلوووووو. آره خدا هست .اما وجدانی که خدا رو بشناسه نیست. هممون باید اینو در نظر بگیریم.
اول از خودمون شروع کنیم. داداش به جان خودم مثال هتل رو با کنایه نگفتما.مثال بود سوءتفاهم نشه حاجی جووون.فدات


آراز
ساعت21:23---7 تير 1391
اگه در دل مردم ذره ای ایمان بخدا وجود داشت تو تعطیلات رحلت خردادماه قیمت هتل ها و اقامتگاه هارو چند ده برابر نمیدادند هلوووووو. آره خدا هست .اما وجدانی که خدا رو بشناسه نیست. هممون باید اینو در نظر بگیریم.
اول از خودمون شروع کنیم. داداش به جان خودم مثال هتل رو با کنایه نگفتما.مثال بود سوءتفاهم نشه حاجی جووون.فدات


آراز
ساعت21:23---7 تير 1391
اگه در دل مردم ذره ای ایمان بخدا وجود داشت تو تعطیلات رحلت خردادماه قیمت هتل ها و اقامتگاه هارو چند ده برابر نمیدادند هلوووووو. آره خدا هست .اما وجدانی که خدا رو بشناسه نیست. هممون باید اینو در نظر بگیریم.
اول از خودمون شروع کنیم. داداش به جان خودم مثال هتل رو با کنایه نگفتما.مثال بود سوءتفاهم نشه حاجی جووون.فدات


مهساجوووون
ساعت21:09---7 تير 1391
سلام اقاهادی ممنون که بهم سرمیزنی همیشه لطف داری

سمينا خانم
ساعت19:44---7 تير 1391
خيلي عالي بود.موفق باشيد


elham
ساعت19:19---7 تير 1391
lممنونم

elham
ساعت19:19---7 تير 1391
lممنونم

سارا
ساعت18:09---7 تير 1391
........¶¶¶

......¶*....¶¶

.....¶*........¶

.....¶*...*...¶¶............¶...¶¶

.....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶

......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶

........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶

..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶

..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶

........¶*...................*¶

......¶*...\\.............//...*¶

.....¶*.... @ ........ @ .... *¶

......¶*.............Y..........*¶

.......¶*........I_I_I ........*¶

..........¶*................*¶

..............¶*,,,...,,,,*¶

.................\\\\\))////

..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*:

......¶......¶*...............*¶....¶

..¶......¶*....................*¶.....¶

¶.....¶*...........................*¶....¶

¶.....¶*.............✿............*¶....¶

¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶

.........¶*............¶..........*¶

.........¶*............¶..........*¶

..........¶*...........¶.........*¶

............¶*.........¶.......*¶

..............¶*.......¶.....*¶

......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶

...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن منتظرتم


ساعت18:36---6 تير 1391
بنظر من رنگ خدا تو زندگیتون خیلی پرنگه اونقدر که تا بحال چنین رنگ پرنگی ندیده بودم ولی حیف که این یه نظریه است که ثابت کردنش به عهده ی خودتونه

New Art
ساعت14:40---6 تير 1391
سلام
سری چهاردهم کارهای من...
[گل][گل]


دن ارام
ساعت19:02---5 تير 1391
عجب دنیایه جالبیه میخواهی مردم بفهمند می خندندمی خواهی بخندند می فهمند///

دن ارام
ساعت18:53---5 تير 1391
عجب دنیایه جالبیه
میخواهی مردم بفهمند می خندند
می خواهی بخندند می فهمند///


سرعینلی
ساعت12:54---5 تير 1391
سلام ساغول

بنفش
ساعت23:15---4 تير 1391
میان ماندن و نماندن
فاصله تنها یک حرف ساده بود
از قول من
به باران بی امان بگو :
دل اگر دل باشد ،
آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد


بنفش
ساعت22:59---4 تير 1391
گفت:ضمایر را بگو
گفتم:من من من من ...
گفت :فقط من؟
گفتم:بقیه رفته اند.


مسافرتنها
ساعت22:40---4 تير 1391
جالب بود.خدایاحواست هست؟صدای هق هق گریه هایم از گلویی می آیدکه تو از رگش به من نزدیکتری..‏(دوست عزیز اومدی وبم پستکارو هم بخون تو پروفایل وپست آخرم راجع بهش توضیح دادم،ممنون از حضورت[گل])

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دلم گرفته، ای خدا این روزا هیچکی غیر تو ، درد من ونمی دونه . دلم گرفته، ای خدا حتی صدامم این روزا به ساز من نمی خونه. دلم گرفته ازهمه از این روزای سوت و کور . از این ترانه مردگی، از این شبهای بی عبور. تمام لحظه های دلم زیر هجوم حادثه منتظر یه راهیه تا دوباره به توبرسه . دلم گرفته، ای خدا گریه امونم نمی ده ،چرا دیگه حتی دلم تو رونشونم نمی ده . گناه بی باوری مو ، خودم به گردن می گیرم. اگر نگیری دستامو ، تو دستای غم می میرم . دلم گرفته ، ای خدا واسه رسیدن به تو ،یه فرصت تازه می خوام . دوباره دستامو بگیر ، مثل روزای بی کسی. دلم گرفته ،ای خدا حتی بهشتو نمی خوام
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان خدا و آدرس sarein.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 205131
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 1159
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


                    

خبرنامه وبلاگ: